Yeni yıldan tek dileğim…

 Bomboş ama aynı zamanda çok kalabalık bi zihinle girdim yeni yıla. Çevremde çok kalabalık  ama aynı zamanda bomboş. Ne huzur ne rahatlık ne de mutluluk var üzerimde. Yeni yıldan kendime hiçbir şey istemedim. Sadece isteyenlere amin demekle yetindim. İsteyeceğim çok şey var ama istemeye başlarsam bu sefer de “ne çok şeye ihtiyacım varmış ben bu zamana kadar boşuna mı çalıştım yaşadım” oluyo. Susmak da bi dua olamaz mı. İstediğim şeyleri yeni yıl değil Allah veriyor zaten. Ve ben isteklerimi Allah’a iletiyorum zaten. Gerçi bu aralar Allah’a da uzak hissediyorum. O zaman yeni yıldan ilk isteğim beni Allah’a daha çok yaklaştırması. Allah’ım benim bir dediğimi iki etmiyor zaten. Zaten her duamı kabul etmek için beklediğini düşünüyorum ama bu da bi sınav ya işte Allah’tan uzaklaştığımı farkedip yakınlaşmam için bekliyor beni. Allah’ım beni kendine daha çok yaklaştır. Beni sana daha çok yaklaşmaya teşvik edecek olan isteği içimde her gün arttır ve beni kendinden uzaklaştırma. Aaaamiiiiiiin.

Huzur mutluluk para aşk iman sağlık rahatlık dinginlik kişisel gelişim lüx hayat pasif gelir dostluk samimiyet yakınlık cesaret kas azim istikrar disiplin motivasyon başarı ders çalışma kazanmak heves hedef saygı kardeşlik güven beraberlik barış eğlence bilgi genel kültür zeka akıl… 

Saat 04.00

Tarih 01/01/2024

Yorumlar

Beni Eski Ben'den Şimdiki Ben' e getiren Kitaplar

  • Marka Yaratmanın 22 Kuralı
  • ALİBABA' nın Dünyası
  • Einstein Gibi Düşünmek
  • ELON MUSK Geleceği İnşa Eden Adam
  • Steve Jobs
  • STEVE JOBS Gibi Düşünmek
  • MARK ZUCKERBERG
  • DUYGUSAL ZEKA
  • BEDEN DİLİ
  • AHMET BATMAN' ın Bütün Kitapları