Kendimi nasıl tanıtmışım


KENDİMİ NASIL TANITMIŞIM

benim gözüme iyisin cok cok iyi birisin çok masumsun ne bilim ama çok çevreden etkilenecek birisin yani genel degil tüm hersetin iyi safece bazi seyleri lafana takmasan daha iyi olur senin için

is okul konusunda da bildigim kadariyla basarilisin herseyi istedigin zaman en güzel sekilde yapiyorsun

ve vee birine çok çabuk kin kapabiliyorsun

istemedigin birseyi de kimse sana yaptiramaz



Saf insanları kırmaktan çekinen ama kendine her türlü haltı yapan kötü düşündüğünü zannetmiyorum herkesi mutlu edeceğim derken olan sana oluyor
Ama herkesi mutlu edemezsin




Yorumlar

Beni Eski Ben'den Şimdiki Ben' e getiren Kitaplar

  • Marka Yaratmanın 22 Kuralı
  • ALİBABA' nın Dünyası
  • Einstein Gibi Düşünmek
  • ELON MUSK Geleceği İnşa Eden Adam
  • Steve Jobs
  • STEVE JOBS Gibi Düşünmek
  • MARK ZUCKERBERG
  • DUYGUSAL ZEKA
  • BEDEN DİLİ
  • AHMET BATMAN' ın Bütün Kitapları