Kendimi nasıl tanıtmak istedim


Kibar
Düşünceli
Cömert
Olgun ama çocuk ruhlu
Değer veren
Vefalı
Saygılı
Yardımsever
Dürüst
Güleryüzlü
Komik
Eğlenceli
Romantik
Pozitif
Tatlı
Sadık
Anlayışlı
Özgüvensiz
Cesaretsiz
Utangaç
İçine kapanık
Çekingen
Sessiz
Kıskanç
Agresif 
Sinirli

Kendini geliştirmek için çabalayan
Kitap okumayı seven
Spor yapmayı seven
Giyimine dikkat eden
Bakım yapan
Alkolde sigarada gözü olmayan
Allah yolunda imanlı
Elinden geldiğince her şeyi merak edip öğrenip kendine katmak için çabalayan 
Elinden her iş gelen kimseye ihtiyacı olmayan
Ailesi, sevdiği ve arkadaşları için her şeyini verebilecek
1 Gelene 10 giden
Belirli sınırları ve kırmızı çizgileri olan ve bu sınırları aşan kırmızı çizgiyi geçenleri hayatından çıkarabilen
İstemediği bir şey yaptırılamayan
Saygınlık kazanmak için çabalayan
Samimiyeti çok seven
Sevdiği insanların yanında kendi olan
Kendi kendini motive edebilen
HAYALLERİ İÇİN ÇALIŞIP ÇABALAYAN

Kendimi egomdan değil, oraya ulaşabilmek için; önce inanıp sonra kendini orada gibi görmek gerektiğini düşündüğüm için kendimi olmak istediğim yerde gibi görüp davranıyorum
Milyarder olmak istiyorum. Yatlarım uçaklarım helikopterlerim arabalarım evlerim var gibi, zenginmiş gibi, hayatta her istediğine rahatça ulaşabilecek biri gibi olmak istiyorum. Çalışmama bile gerek kalmasın istiyorum. Kazandığım tecrübeler sayesinde, zamanında çok çalışmalarım sayesinde artık çalışmam gerekmesin istiyorum. Her şeyimi tırnaklarımla kazıyarak kazanmış ve artık çevremle birlikte ailemle arkadaşlarımla sevdiklerimle birlikte rahat ve huzurlu bi hayat yaşabilmek istiyorum. Aynı zamanda ailemin ve en başından beri yanımda olan dostlarımın bile çalışmasına gerek kalmasın istiyorum. Bu yüzden bu hayallerime ulaşmak için de öyleymiş gibi davranıyorum. 
Bakış açımı değiştirmek için uğraşıyorum çünkü bana çok faydasını gördüm. 
Diksiyonum kötü olduğu için kendi özgüvenimi etkiliyor ve bunu da değiştirmeyi istiyorum
Düşünce biçimi de bakış açısı gibi her anlamda farklılık kazandırıyor ve ben herkesten farklı olmak istediğim için çok hoşuma gidiyor.
Farkındalığımın yüksek olduğunu öğrendiğimden ve farkettiğimden beri bunu geliştirmek için çabalıyorum çünkü  bunun da faydalarını görüyorum.
Kendimi herkesten farklı bi insan olarak görüp, herkesten darklı bir insan olarak yetiştirmek için çabalıyorum. Sıradan insanlarla aynı olma düşüncesi bile beni korkutuyor. Başka insanlara benzetilmekten nefret ediyorum. Beni herkesten farklı kabul edip farklı seven insanlarla birlikte olmayı seviyorum. 




















Yorumlar

Beni Eski Ben'den Şimdiki Ben' e getiren Kitaplar

  • Marka Yaratmanın 22 Kuralı
  • ALİBABA' nın Dünyası
  • Einstein Gibi Düşünmek
  • ELON MUSK Geleceği İnşa Eden Adam
  • Steve Jobs
  • STEVE JOBS Gibi Düşünmek
  • MARK ZUCKERBERG
  • DUYGUSAL ZEKA
  • BEDEN DİLİ
  • AHMET BATMAN' ın Bütün Kitapları