YENİ VİDEO TRANSKRİPT “YİNE YENİ YENİDEN”

YİNE YENİ YENİDEN

Bugün …………….. 

Video çekmeyeli …. gün oldu ve artık tekrardan yepyeni içeriklerle yola kaldığım yerden devam etmek için hazırım.

Bu zamana kadar video atamamamın sebebi;

Üniversite sınavına hazırlanıyor olmamdı.

Tamam, sınava girdik, çok güzel, ama her şey burda bitmedi: 

19 haziran 2022 de sınava girdik ve 20 haziran 2022 de yani ertesi gün ben işe başladım.

Özel bi şirkette pastacı olarak işe başladım ve 3 ay boyunca pazar günleri hariç her gün çalıştım. Gün içerisinde işe, akşam eve gelip tekrar spora gidiyordum. Bu süreç içerisinde üniversite sınav sonuçları açıklandı her şey bi anda berbat gitmeye başladı ama tercih sonuçları açıklandığında BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ %100 BURSLU ELEKTRONİK TEKNOLOJİSİ BÖLÜMÜNÜ KAZANDIM.

Daha sonra okul açıldı ve bundan sonra işe parttime olarak devam ettim ve orada parttime olarak çalışan ilk ve tek kişiydim. Haftada 3 gün okula 3 gün işe gidiyordum ve 1 gün izin yapıyordum. Hatta işte olduğum 1 gün de iş yerinde canlı derslere giriyordum. Ara tatil girdi ve spora devam ettim. Daha sonra 2. döneme başlayacaktık ama 6 Şubat depremi oldu (burdan bütün depremzedelere acil şifa diliyorum) bu yüzden üniversiteler online a döndü. Şuan yine haftada 3 gün evde online ders 3 gün de işe gidiyorum ve spora devam ediyorum. 

Ama önümde geleceğimi ciddi anlamda değiştirecek bir adım var.

Bu adımı kesin bir şekilde atabilirsem video içeriklerim çok farklı bir şekilde devam edicek ve dua edin kesin ve tam olsun. 


Şuan yapmak istediğim bi video içeriğini anlatıcam.

Ben farkındalığım sayesinde kendimde çevremde farkettiğim bir çok şeyi hayatımdan çıkarmaya ya da hayatıma katmaya dikkat ediyorum. Ve bunları yaparkenki düşüncelerimi fikirlerimi izleyeceğim yolları anlatmak istiyorum. İster izle ister izleme. Ben ilerde dönüp baktığımda kendime birer anı bırakmış oluyorum. İlerde dönüp baktığımda ben bu düşüncelere girebilmişim düşünebilmişim demek istiyorum. Yani birinin çıkıpta “ben olmasam yapamazdın” demesini istemiyorum ve bunları kimsenin fikriyle düşüncesiyle söylemesiyle yapmadığımı kanıtlamak istiyorum. 


Beklemede kal.



25 Nisan Salı 2023 

Yorumlar

Beni Eski Ben'den Şimdiki Ben' e getiren Kitaplar

  • Marka Yaratmanın 22 Kuralı
  • ALİBABA' nın Dünyası
  • Einstein Gibi Düşünmek
  • ELON MUSK Geleceği İnşa Eden Adam
  • Steve Jobs
  • STEVE JOBS Gibi Düşünmek
  • MARK ZUCKERBERG
  • DUYGUSAL ZEKA
  • BEDEN DİLİ
  • AHMET BATMAN' ın Bütün Kitapları