VASİYETNAME


Kadınlara ücretsiz spor merkezi 

Her yaş kadına ücretsiz olarak kendini savunma sanatı öğretilmesi amacıyla sadece kadınlara özel olarak spor merkezi açtırmak istiyorum. Orası kadınların rahat bir şekilde kullanabileceği özel bir bölge olacak. Özellikle çalışanlar da kadın olacak. Ama hiç bir kadından para alınmayacak ve kurs, dersler bittiğinde her kadın, kız çocuk ve genç kızlar kesinlikle kendini savunmayı öğrenecek.


Sokak hayvanlarının bakımı ve kıyafet 

Sokak hayvanlarının sağlık durumları, temizlik ve bakım durumları aynı zamanda açlık durumları ayda bir kez kontrol edilecek gereken önlemler alınacak. Hayvanları rahatsız etmeyecek şekilde zorlamadan kışın üşümemeleri için kıyafetler giydirilecek ve belli noktalara kulube ve yemlikler yapılacak.


Yazdığım şarkı ve şiirler

Şarkı yapmak için yazdığım sözlerden (eğer ben yapmış olmaz isem) şarkı yapılmasını ve youtube kanalımda paylaşılmasını istiyorum. Yazdığım şiirlerden şiir kitabı yapılmasını istiyorum. Ailemin bile bilmediği bu yeteneklerimi herkes duysun görsün dinlesin okusun istiyorum. Amacım ilerde geriye dönüp baktığımda ben bunları bunları yapmışım diyip kendimle gurur duymak. Ama kimseden bir beklentim yok. Eğer ben yapamazsam en azından yapabileceğim bilinsin istiyorum. Bu yüzden bunların paylaşılmasını istiyorum. 


         Beni herkes tanısın.

Youtube kanalıma benim adıma video çekin. Beni tanıyan herkese beni sorun, anlatsınlar. Ama öyle güzel konuşsun diye rastgele insanlara sormayın. Beni GERÇEKTEN tanıyanlara sorun. Nasıl biri olduğumu sorun. Anlatsınlar. Herkes tanısın bilsin beni. Yaşarken herkes tanısın istiyordum. Bir ortama girdiğimde kendimi tanıtmak zorunda kalmayım istiyordum. Benim adımı unutmasınlar istiyordum. Adımı hatırlayana kadar herkesin adı sayılmasın, ilk beni hatırlasınlar istiyordum. Abimi kardeşimi tanıyıp benim adımı unutmasınlar istiyordum. Bi çocuk vardı ya hani neydi onun adı demesinler, Eren vardı desinler istiyordum. Ben ünlü olmak istiyordum. Belki de hep bu yüzden. Adımı unuttukları için, benim adımı söyleyene kadar tüm kuzenlerimi saydıkları için, bana seslenirken neydi şunun adı dedikleri için, abimle kardeşimin adını hatırlayıp onlara isimleriyle seslenip benim adımı unuttukları için, eren diyince kim olduğunu unutup eren kimdi ya dedikleri için. Adımı unutmayın nolur. Yazın her yere, söyleyin anlatın herkese beni, tanısınlar, keşke tanısaydım, keşke konuşma fırsatım olsaydı desinler. Ben heryere yazdım yazdırdım adımı. Telefon kılıflarıma, cüzdanıma, kıyafetlerime, önlüğüme duvarlarıma, kitaplarıma defterlerime, bana özel olan her eşyama, her yere... Egolusun dediler. Diyemedim ki adımı unutuyolar, unutmasınlar diye unuturlarsa en azından gözlerinin önünce yazıyor olsun da çaktırmadan bakıp hatırlasınlar diye yazıyorum her yere diyemedim. Beni unutturmayın nolursun. Ünlü edin beni. Herkes tanısın. Tüm akrabalar arkadaşlar Ankara Türkiye Dünya. Ama öyle boş değil. Yaptıklarımı konuşsunlar, yapacaklarımı konuşsunlar, iyi konuşsunlar arkamdan. Sevsinler beni. Hani derler ya kalbin durunca hatırlar seni herkes, o zaman değere binersin diye. Bari o zaman hatırlasınlar. Yemin ederim çok istiyorum.  









Yorumlar

Beni Eski Ben'den Şimdiki Ben' e getiren Kitaplar

  • Marka Yaratmanın 22 Kuralı
  • ALİBABA' nın Dünyası
  • Einstein Gibi Düşünmek
  • ELON MUSK Geleceği İnşa Eden Adam
  • Steve Jobs
  • STEVE JOBS Gibi Düşünmek
  • MARK ZUCKERBERG
  • DUYGUSAL ZEKA
  • BEDEN DİLİ
  • AHMET BATMAN' ın Bütün Kitapları