HERKESİ VE HERYERİ EZBERE BİLİYORUM AMA NEREDEYİM VE KİMLEYİM BİLMİYORUM

Her yerini, her şeyini ezbere bildiğim bi yerdeyim. Etrafımdaki herkesin adını, huylarını, ezbere bildiğim, tanıdığım bi yerdeyim. Nerdeyse her gün, en kötü haftada 3 gün gördüğüm insanlarla farklı bir samimiyetim var. İşe başladığım günden beri 7 ay 3 gündür bu insanlarlayım ve hepsiyle aram iyi. Özellikle irem eylül ve zehra.  Eylül mesela. Her gün konuşuruz, dedikodu yaparız, sevdiklerini, sevmediklerini vb herşeyini bilirim. Zehra. İlk tanıştığımızdan beri birbirimiz hakkında çok şey konuştuk, öğrendik, tanıştık. İrem. Bana bir abla gibi gelir sarılır, öper, saçlarımı okşar, bırakmaz. Anne gibi ilgilenir, korur, kollar. Arkadaş gibi konuşur, dedikodu yapar. Mustafa usta. Kardeşi gibi kızar, dalga geçer, ilgilenir, laf atar uğraşır, korur, savunur, öğretir, eğitir, eğlendirir. Ama 1sene önce yolda görsem dönüp 2. kere bakmam. 8 Ay çnce böyle insanların varlığından bile haberim yoktu. Varlığını bırak, şuan böyle olacağımız aklımın ucundan bile geçmezdi. 
Bazen düşünüyorum;
Ben bu insanları ezbere tanıyorum, bulunduğum yerdeki her şeyin yerini ezbere biliyorum. AMA NEDEN BURDAYIM? NASIL BURDAYIM? BURAYA NASIL GELDİM? BU İNSANLAR KİM? NERDEN TANIYORUM? NASIL TANIYORUM? BU İNSANLARLA NASIL BU KADAR YAKIN OLDUM? ONUN İSMİNİN ...... OLDUĞUNU NERDEN BİLİYORUM? BUNU BUNU SEVDİĞİNİ NERDEN BİLİYORUM?
Bildiğim çok şey var ama bilmediklerim daha fazlalar. 
Sanki bu zamanlara ben gelmedim, benim yerime başkası öğrendi, yaşadı, bu zamanlara başkası geldi sonra yer değiştirdik ve bütün bildikleri bana geçti, bütün öğrendikleri, hatıraları, sanki birisi bu bilgileri bana flash bellekle yükledi. 

Nasıl bir durumun içindeyim bilmiyorum?



23.59//00.00   23/01/2023//24/01/2023

Yorumlar

Beni Eski Ben'den Şimdiki Ben' e getiren Kitaplar

  • Marka Yaratmanın 22 Kuralı
  • ALİBABA' nın Dünyası
  • Einstein Gibi Düşünmek
  • ELON MUSK Geleceği İnşa Eden Adam
  • Steve Jobs
  • STEVE JOBS Gibi Düşünmek
  • MARK ZUCKERBERG
  • DUYGUSAL ZEKA
  • BEDEN DİLİ
  • AHMET BATMAN' ın Bütün Kitapları