AKLIMLA SAVAŞTAYIM AMA KİMİN TARAFINDAYIM?

Bi süredir kendimle bir savaş içindeyim. Başıma ne geldiyse sebebi benim. Ya da ben öyle hissediyorum. Hani bazen düşünürsün acaba şöyle olsa nolurdu diye. Ama hep kötü yanlarını düşünürsün. Düşünmek denmez ama aklının ucuna gelir ya. HAH! İşte o kötü yanlar aklınının ucundan geçtiği anda başına geldiğini düşün. Bir süredir bunla savaşıyorum, belki de sınanıyorum. Günlük yaşantımın içinde her hangi sıradan bi olayın kötü bir yanı aklımın ucundan geçtiği anda başıma geldiğini farkettim. ve bu sürekli olmaya başladı. İlki, iş yerinde depoda uçup duran arıları savurmak için ayağımı salladım ve aklımın ucundan ayağım direk arının iğnesine gelse nolur diye düşünmeye tenezzül etmiştim sadece. Aklımın ucundan geçti sadeceeeee. Ayağıma konan arı soktu bi anda. Umursamadım geçer diye ve acısına dayabiliyodum. 2 gün sonra sonum hastanede kan ve serum oldu. Bi diğeri yine iş yerinde adet pasta arabasını asansörden indirirken oldu. Normalde indirdiğim taraf arabanın arkası olmalı. Ama ben önünden indirmeye çalıştım çünkü arabanın önü bana dönüktü ve asansörün içinde döndüremezdim. Tam asansörden indirirken ya bi anda araba takılsa diye düşünmeeeye kaaalmadaaaaann LAKK! 3 ölü 1 yaralı. 3 Magnolia 1 moist. Sinirlendiğim şey daha düşünmeyi bile tam bitirememiş olmam. Sıraa bugünkiiii. Ve tabi yine iş yerinde. Bu sefer balkonu yıkıyodum. OCakta kaynayan sıcak sudan bi kova aldım döktüm balkona, bi kova daha aldım gelirken yere döküldü bacağıma sıçradı. Küçücük damladı hissetmedim bile. Sonra dedim ayağıma dö............... Ayakkabının direk içine döküldü. Sıçramadı, döküldü. 15 saniye içinde, ben ayakkabıyı çıkarana kadar dökülen yerler su toplamış, patlamış ve soyulmuş. İş yerindeki annelerim saolsun hepsi çocukları gibi bakıp ilgilendiler. Oğluşum oğluşum diye diye hfkasldhfklsadjs Ve bende 1 ya da 2 yaş büyükler sfkljhsdflkjbf. O anlar bütün acıyı alıp götürdü, geriye utancından yerleri ezberleyen eren kaldı lhsdfşakosdksdh. Sonuç şu ki; Ya aklıma gelen en ufak kötü düşünce başıma gelip beni kötü olasılıkları düşündürmemeye zorluyo, Allah beni böyle sınıyo, Ya da aklımın ucuna getirerek kendim o olayın olmasını sağlayıp olmicaksa da olduruyorum. BİLMİYOOOM OFFFFFFFF. Verdiğim savaş; aklıma olumsuz düşünce getirmemek için kötü ihtimalleri düşünmemek için kendimi çok zorluyo olmam. Ölüm bile bazen aklıma geliyo ama çok şükür ki her aklımın ucundan geçen anında olmuyo. VE genelde hep kötü şeyler oluyo. Belki olur diye en iyi en çok istediğim ihtimalleri de düşünüyorum zengin olmak gibi ama onlar olmuyo SDKFŞAŞDKJHASF Bu yüzden aklımdla düşüncelerim arasında çokbüyük bi savaş veriyorum. Düşünmek istemediğim şeyler aklımın ucundan geçiyo ve durduramıyorum. Düşünmemeye çalıştıkça daha kötüleri geliyoo. İnan çok zor durumdayım. Sanki başka birisi bana zorla bunları düşündürüyo ya da akılıma bunları fırlatıyo bi yerden. Engel olamıyorum. Napacağımı bilmiyorum. Kime anlatsam çözüm yolu bulur ya da düzeltebilir kiiiii. Lan hattaaa buuu kimeee anlatılıır kiiiiiiiiğğğğğğ. (: HELP ME :)

Yorumlar

Beni Eski Ben'den Şimdiki Ben' e getiren Kitaplar

  • Marka Yaratmanın 22 Kuralı
  • ALİBABA' nın Dünyası
  • Einstein Gibi Düşünmek
  • ELON MUSK Geleceği İnşa Eden Adam
  • Steve Jobs
  • STEVE JOBS Gibi Düşünmek
  • MARK ZUCKERBERG
  • DUYGUSAL ZEKA
  • BEDEN DİLİ
  • AHMET BATMAN' ın Bütün Kitapları